Neyse Halin Çıksın Falin


Neymiş? İlk görüşte aşk sadece insanın insana hissettiği değilmiş. Kadın dergilerinde “arzu nesnesi” ya da “mutlaka sahip olmalısınız!” gibi ifadelere dudak büken ben, Sanat Gezgini’nin Kanyon’daki vitrinine bakarken birden benzer bir ruh hali ile karşı karşıya olduğumu anladım. O anda vakit dar, el kol doluydu, burnumu çeke çeke uzaklaştım. Gel gör ki bir sonraki gün kendimi yine vitrinin önünde buldum. Yapacak fazla şey yok, akacak kan damarda durmuyor ve bir kadınla “arzu nesnesi” arasına hiçbir güç giremiyor. Resimde gördüğünüz seramik heykellerin adı Falcı Kadınlar, sanatçı ise Arzu Ataman Güngör. Bu güzeller ise kendilerine görünen yolu öngörebilmişler miydi bilmiyorum ama artık hayatlarına benim oturma odamda devam ediyorlar. Sanat Gezgini’ni ve Arzu Hanımı her ay yeri değişen geçici dükkanlarında ya da sitelerinde mutlaka yakalayın derim…
Sanat Gezgini

20120530-225326.jpg

Mayıs 30, 2012 tarihinde Sanat içinde yayınlandı ve , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. Yorum yapın.

Yorumunuz

